به گزارش روابط عمومی سنم بوشهر به مناسبت سالروز تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، سی و یکمین جلسه شورای استان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با حضور اعضای شورا برگزار شد. این نشست که همزمان با گرامیداشت سالروز تأسیس این نهاد برگزار گردید، فرصتی برای مرور دستاوردهای گذشته و ترسیم مسیر آینده سازمان بود. در ابتدای این جلسه، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان و قدردانی از نقش محوری این نهاد در توسعه کشاورزی و منابع طبیعی استان، از تلاشهای بیوقفه اعضای شورا و کارکنان سازمان تجلیل نمود. در ادامه این نشست، رئیس سازمان با ارائه گزارش جامع عملکرد سازمان در فصل بهار سال جاری، از پیشرفتها، پروژههای اجرایی و خدمات ارائه شده به اعضا و بهرهبرداران پرده برداشت. وی در این گزارش، بر ارتقای سطح کیفی خدمات فنی و مهندسی و تعامل با ذینفعان حوزه کشاورزی تأکید کرد. در بخش ویژه این مراسم، در راستای پاسداشت ارزش کار و تقویت روحیه سازمانی، از همکاران و کارکنان نمونه که در مسیر تحقق اهداف سازمان نقشی کلیدی و اثرگذار داشتهاند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد. این اقدام در جهت قدردانی از مجاهدتهای پرسنل و تشویق آنان به تداوم مسیر خدمترسانی در سالهای آتی صورت گرفت.
روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر
