خسرو درویشی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. در این پیام آمده است: «بیتردید روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان سازمان و مردم، نقشی مؤثر و راهبردی در ارتقای تعامل، شفافیت و اعتمادسازی ایفا میکند. در عصر ارتباطات، توسعه پایدار و پیشرفت سازمانها در گرو اطلاعرسانی صحیح، پاسخگویی مسئولانه و برقراری ارتباطی سازنده با ذینفعان است. اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، این مناسبت ارزشمند را به تمامی فعالان، کارشناسان و تلاشگران این عرصه تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه آنان در مسیر آگاهیبخشی و تنویر افکار عمومی قدردانی میکنم. توفیق روزافزون همه عزیزان را در خدمترسانی شایسته به جامعه از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.»
