به گزارش روابط عمومی سنم استان در دیدار رئیس و نمایندگانی از اعضای شورای سازمان با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، که در فضایی صمیمانه برگزار شد، ضمن اهدای لوح تبریک به دکتر عبدالرحیم پذیرا، از خدمات و تلاشهای ارزنده ایشان در دوره کنونی عضویت در شورا و تصدی مسئولیت خزانهداری سازمان، قدردانی بهعمل آمد. در ادامه این نشست، طرفین پیرامون توسعه و تقویت همکاریهای مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند. از مهمترین محورهای مطرحشده میتوان به ساماندهی فارغالتحصیلان دانشگاهی، هدایت و جذب آنان جهت عضویت در سازمان، بهرهگیری مؤثر از ظرفیتهای تخصصی در راستای ارتقای بهرهوری بخش کشاورزی، و همچنین گسترش تعاملات در حوزههای آموزشی و پژوهشی اشاره کرد. در این دیدار بر ضرورت استمرار تعاملات سازنده و برنامهریزی هدفمند برای تحقق اهداف مشترک سازمان و دانشگاه تأکید گردید.
