به گزارش روابط عمومی سنم بوشهر، نخستین جلسه حضوری شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در سال ۱۴۰۵ با حضور اعضای شورا برگزار گردید. در این نشست، گزارش اجمالی عملکرد سال ۱۴۰۴ توسط دکتر خسرو درویشی رییس سازمان مطرح شد و نقاط قوت و ضعف فعالیتها در حوزههای مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.در ادامه برنامهها، راهبردها و اولویتهای اجرایی سال جدید توسط ایشان ارائه شد و سپس نقطه نظرات و پیشنهادات مرتبط توسط اعضا شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بدیهی است با بهرهگیری از تجارب گذشته، مسیر بهبود و ارتقای فعالیتهای سازمان در سال ۱۴۰۵ بنحو موثرتری ترسیم می گیرد و از اینرو بر ضرورت استمرار همگرایی، برنامهریزی هدفمند و پیگیری مصوبات جهت تحقق اهداف تعیینشده تأکید شد.
