رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر در روز جمعه ۱۴۰۵/۲/۴ با حضور در شرکت زادآوری مند میگو با مدیریت این کارگاه تکثیر میگو دیدار و تبادل نظر داشتند. این کارگاه که دارای چند دهه قدمت بوده و بعنوان یکی از مهمترین مراکز تکثیر میگو تاکنون نقش مهمی در توسعه صنعت پرورش این گونه مهم اقتصادی داشته است، متاسفانه در جریان جنگ تحمیلی اخیر دشمن امریکایی صهیونیست و در حالیکه سالنهایی از مولدین وتکثیر آن فعال بودند، با پرتاب چند موشک مورد حمله ددمنشانه این جنایتکاران قرار گرفت. رئیس سازمان از مدیریت وکارکنان این شرکت که در بحبوبه این جنگ به تلاش و پشتکار جهت رونق تولید آبزیان ادامه دادند تشکر وقدردانی نمود و ضمن اظهار شکرگزاری از خداوند بزرگ بواسطه سلامت همه پرسنل در این حمله ناحوانمردانه، اظهار امیدواری کردند با همراهی و مساعدت همه مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس اسلامی در استان ،با جبران خسارت و بازسازی این کارگاه در زمان کوتاهی بار دیگر شاهد رونق این مرکز وایفای نقش مهم آن در پشتیبانی مزارع پرورش میگو استان باشیم.
