در آئینی رسمی با حضور مدیران ارشد بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان که در شهرستان دشتستان برگزار گردید، دکتر بحرانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اهدای لوح تقدیر به رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان از تلاشها و خدمات شایسته این مجموعه قدردانی کرد . در این لوح، مرتضی بحرانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن تبریک اعیاد نوروز و فطر، با اشاره به نقش مؤثر مدیریت جهادی و تعهد حرفهای در پیشبرد اهداف کلان بخش کشاورزی، از عملکرد برجسته و تلاشهای پیگیرانه مجموعه همکاران در سازمان نظام مهندسی و در رأس آن مدیریت دکتر خسرو درویشی در عرصه رونق تولید و خدمت رسانی به جامعه محترم کشاورزی استان بوشهر، تقدیر کرد. در این مراسم دکتر درویشی نیز با تشکر از مساعدتهای پیشین ،خواستار تداوم و افزایش همراهی همه مدیران جهاد کشاورزی با نظام مهندسی جهت افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و انجام بهینه تر اهداف کلان سازمان نظام مهندسی شد.
