در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در چند سال گذشته مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت در کشور و متعاقب آن پیگیری ادارات کل مرتبط و پویشهای مردمی درختکاری در سطح استان بوشهر ،در اجرای این تعهدات روز سیزده بدر که بعنوان روز طبیعت مورد توجه عموم مردم است فرصتی مناسب برای پیشبرد این اهداف در محلهای گردشگاهی و تفریحی بوده است. از اینرو در سیزدهم فروردین سال جاری در استان بوشهر به همت اداره کل منابع طبیعی و تشکلهای محلی، فعالیت درختکاری در بیشتر شهرستانهای استان اجرا شده است که دکتر درویشی رئیس سازمان مهندسی استان نیز با حضور در شهرستان تنگستان در مراسم عملیاتی غرس نهال در پارک ساحلی دلوار با حضور شهردار، مقامات محلی و سمن های زیست محیطی شرکت کردند و نهال های کاشته شده توسط خود را به شهدای جنگ تحمیلی کنونی و بخصوص شهدای بخش کشاورزی تقدیم نمودند. ایشان همچنین از همه کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان دعوت کردند با همکاری و شرکت در پویش های درختکاری که در استان ما با یاد و نام "امام شهید" مزین شده است، نقش مهم کارشناسی و میهنی خود را در بهبود فرآبند اجرا و پیشبرد اهداف زیست محیطی و ترویجی این طرح ایفا نمایند.
